2008. február 28., csütörtök

Recepttár a blogíró kollegák és kolleganők tollaiból 1. rész

Amikor elkezdtem gasztroblogokat olvasgatni, először egy kis kockás noteszbe írtam fel, hogyha valakinél olyan receptet, ötletet olvastam, amit meg akartam majd én is sütni-főzni, vagy egyszerűen valamiért megfogott és úgy gondoltam később majd hasznát vehetem. Be kell valljam, ez nem igazán jött be, mint archiválási forma, mert a jegyzetfüzet megtelt és mire a teleírt lapok között megtaláltam (ha egyáltalán megtaláltam) amit kerestem, sokszor már nem is volt aktuális.

Ezután jött az, hogy az internetböngészőm segítségével virtuális könyvjelzővel jelöltem be azokat az oldalakat, ahol valami érdekesre bukkantam. Mivel azonban a gasztroblogger társadalom igencsak termékeny, a könyvjelzőm igencsak hamar túlzsúfolttá vált. Így azután úgy döntöttem, hogy belinkelem ide az általam megjegyezni kívánt receptet. Így én is hamar megtalálom, talán másnak is segítek vele, promótálom egy kicsit a kollegák munkáit és végre a könyvjelzőm is fellélegezhet egy kicsit. Bár, ahogy magamat ismerem, nem túl sokáig....

Íme tehát azok a receptek, amelyeket bejelöltem valamilyen oknál fogva:

1. Mézeskalácsházikó készítése a desszert eu-ról videóval és sablonnal

2.Karácsonyi gasztroajándékok-trüffelváltozatok tv3-tól

3.Konyakmeggy és amorella bonbon házilag- szintén tv3-tól

4.Barokkos borostyán-pezsgős gyümölzselé grenadine-tól

5.Aszalt sárgabarackos-mogyorós gombóc Piszkétől

6.Doctorpepper zserbógombócai

7. Diós keksz kandírozott citromkarikákkal Kicsi Vútól

8. Narancsos tiramisu ismételten Doctorpeppertől

9. Ajándék brownie-mix üvegben Cukroskata blogjáról

10.Szintén üvegbe zárt ajándék muffin-mixek Kaldeneker György oldaláról

11.Kicsi Vú kukoricakrémlevese

12. Sonkás sajttekercs Gabojszától

13. Sütiszörny egyáltalán nem szörnyűnek tűnő vaníliás-mandulás sütije

14.Marmelade csavart csokis kalácsa

15.Juc házi babapiskótája és túrós-joghurtos pohárkrémje

FOLYT. KÖV.

Nincsenek megjegyzések: