2008. február 2., szombat

Mézespuszedli újra


Egy június 29-i postomban már szenteltem egy elég hosszú fejezetet a Liannától kapott Magyar Ági féle mézes receptnek. Nagyon örülök, hogy rátaláltam erre a recipére, mert amellett, hogy finom, gyors is, mert nem kell egy éjszakát állni hagyni, elég 1-2 óra, ráadásul azonnal puha lesz, nem kell napokat várni, hogy ehető legyen. Azóta is nagy kedvencünk, ezért nem véletlen, hogy a hétvégén is legyártottam belőle egy nagyobb adagot. Amiért újra egy bejegyzést szentelek neki, annak az az oka, hogy akkoriban írtam, hogy elkészült a süti igazi puszedli kivitelben is, tojásfehérjehabba forgatva.A képpel azonban adós voltam. Akkor ugyanis olyan gyorsan fogyott el, hogy nem volt idő fotózni, most azonban kihasználtam, hogy a ház Ura dolgozik és így sikerült lefotografálni.



Megjegyzés: 4 tepsi lett, de a 3 tojásfehérjéből készült hab, csak a felére lett elég, úgyhogy aki mindet puszedlisíteni akarja, az nyugodtan dolgozzon dupla adagból. ( Ide kiválóan felhasználhatóak a lefagyasztott tojásfehérjék, persze nekem is van, de ez a rendkívül okos ötlet, csak utólag jutott eszembe.)

Egyetlen hátránya, hogy a hab viszonylag lassan szárad meg teljesen. No de, a türelem nemes erény.

Ui: Akit érdekel a recept az kicsit visszalapozva, hamar megtalálja.

Nincsenek megjegyzések: