2008. február 3., vasárnap

Új szerzemények

Tegnap az Uram elvitt moziba, megnéztük az új Koltai filmet, a Megy a gőzöst. Hétvége lévén azonban a buszok ritkábban jártak, úgyhogy hamarabb beértünk, így volt időnk nézelődni egy kicsit. A téli időszak nálunk mindenféle név- és születésnapoktól zsúfolt, meg persze ott a karácsony is. Szóval- egyenlőre még csak gondolatban, elméletben- ajándékokat nézegettünk családtagoknak, egymásnak. Azért nem jöttem haza üres kézzel.

Az Obiban egy aprósütiszaggató készlet szegődött hozzám. Van már többfajta formám, de ami ezen megragadott, hogy mikulás, angyalka és holdforma is tartozik a készletbe, a többi hagyományos forma mellett. Azért leírom milyenek vannak még benne, hátha valaki kedvet kap hozzá. Szóval 10 darabos készlet: mikulás, sima csillag, hullócsillag, virág, harang, fenyőfa, angyal, szív, hold, karika. Az árát pontosan nem tudom, 6-700 Ft körül volt. Ja és Zenker márkájú.



A másik szerzeményem pedig a Gárdonyi teaház óriáscsomagja. Már írtam egyszer egy postot, amiben méltattam ennek a cégnek a termékeit. Nagyon finomak és nincs bennük koffein. A darabos teáikból is van itthon három fajta, mégis mikor a Sparban megláttam ezt a 100 darabos filteres csomagot, nem bírtam otthagyni. Az ára azt hiszem 1500 ft körül volt. Szerintem nagyon korrekt ár, ha azt nézzük, hogy bármelyik másik 20 darabos tea ára is 3-400 ft körül van dobozonként. 4 íz van benne: erdei gyümölcsös-krémes, cherry-rum ízesítéssel, málnás-epres és vérnarancs-citromfűvel.


Nincsenek megjegyzések: