2008. február 5., kedd

Ajándékok

Az idei születésnapi ajándékom az Uramtól egy gofrisütő. Hát mit mondjak, telitalálat volt részéről, már régen vágytam rá, de mindig volt valami fontosabb, sürgősebb konyhai ketyere, amit be kellett szerezni. Úgyhogy tényleg sikerült nagy meglepetést és örömet okoznia. (leszámítva, hogy vasárnap reggel 8 órakor már felkeltett, ágyba hozott tortával és ajándékkal, de ezt a skandalumot, most az egyszer megbocsátottam neki)

Az IGAZI gofrirecept megtalálása még várat magára, de ha meglesz akkor ígérem megosztom mindenkivel.



Tegnap este nagyon elkeseredtem, amikor váratlanul berendelték az Uramat hóügyeletbe, éjszaka alig aludtam valamit, alig vártam, hogy reggel legyen. Hiába, ha nincs mellettem, nem tudok nyugodtan pihenni. Cserébe - csekély kárpótlásul- nőtt a sütisdobozaim száma, mert a szerelmemnek még volt ideje beugrani a Tescóba. Szerintem nagyon szépen, csak a kicsivel nem nagyon tudom még, hogy mit fogok kezdeni, de majdcsak kitalálok valamit.


Nincsenek megjegyzések: