2008. február 2., szombat

Melegszendvics


Az imént már bepostoltam ez a melegszendvicset, azután sikerült ügyesen egyetlen mozdulattal, visszahozhatatlanul eltűntetnem. De mostmár azért sem hagyom magam. Szóval jöjjön újra.

Hétköznap nem mindig van időm, energiám főzni, mikor hazaérek. Ilyenkor jönnek a már említett joker kaják. Az egyik favoritunk ezek közül a melegszendvics.Sok előnye mellett nem utolsó sorban az is mellette szól, hogy kiválóan alkalmas a megszikkadt kenyérszeletek újrahasznosítására. Biztosan minden családnak megvan a maga tuti receptje, nekünk is. Az nlcről vettem az alapötletet és azt turbóztam tovább a saját ízlésünknek megfelelően. Persze nem akarok álszent lenni, van, hogy bolti krémet vesszünk. Azt egy doboz tejföllel szoktuk feljavítani. Mi így jobban szeretjük, kiadósabb és könnyebben kenhető is. Gyakran készítem azonban sajátkezűleg is a kencét a kenyerekre.

Melegszendvicskrém sk. Zsuzsi módra

Hozzávalók:

- 20-25 dkg párizsi (én sertést szoktam venni, a boltban egészben kérem és otthon a sajtreszelő nagylyukú oldalán lereszelem.)

- 1 hengeres tubus ömlesztett krémsajt (aros, camping stb. amit kapunk vagy szeretünk, mi natúr használunk, de lehet az ízeket turbózni mondjuk sonkás vagy zöldfűszeres ízű sajtokkal is)

- egy kisdobozos tejföl

- fűszerek-ízlés szerint-nálunk bors, pici só, petrezselyem, snidling, fokhagyma, ( teljesen opcionális, ki mit szeret, vagy mi van éppen otthon)

- tetejére reszelt trappista sajt

A trappista kivételével a többi hozzávalót kikeverjük, kenyérre kenjük és sütőben 15-20 perc alatt ropogós aljúra sütjük.

Forró teával nagyon finom és gyors vacsora egy esős őszi estén. (is)

Nincsenek megjegyzések: