2008. február 2., szombat

A Gárdonyi Teaház dicsérete


Annyit írtam már az elmúlt pár bejegyzésben a teázásról, hogy muszáj megmutatnom a legújabb teafelfedezésemet. Nyilván sokaknak nem mondok újdonságot azzal, hogy a Gárdonyi teaház gyümölcsteái fantasztikusan finomak. Én azonban csak néhány napja leltem rá véletlenül ( felvágottért álltam sorba és a húsospult tetejére voltak a dobozok kipakolva) ezekre a termékekre.

Elsőre az ragadott meg bennük, hogy ott virított az oldalukon a felirat: A termék nem tartalmaz koffeint. Márpedig ez számomra nagy kincs, mert a koffeines teáktól állandóan megfájdult a fejem. Szóval első látásra szerelem volt. Először egy erdei gyümölcsöset választottam ki és miután megkóstoltam és meggyőzött, mentem vissza másnap és vettem egy vörösribizliset is. (Volt még trópusi gyümölcsös és maracujás is, de én felettébb vonzódom a piros, bogyós gyümölcsökhöz)

Ui: azóta már utánaérdeklődtem és kiderült, a cégnek sokfajta teája van. Többek között vadcseresznyés és áfonyás.( Hajrá piros bogyósok!!!!!)

Nincsenek megjegyzések: