2008. január 31., csütörtök

Fóliában sült paradicsomos-sajtos csirkemell



Simple the best!- szabadfordításban annyit tesz a legegyszerűbb a legjobb, dúdolhatnám akár Tina Turner után szabadon e bejegyzés megírása közben. Nem is igazán való talán ilyen egyszerű ételt főzős blogban bemutatni. Egy szempontból mindenképpen hasznos, javítja a süti:kaja arányomat. Különben is, talán valakinek pont-e képekre nézve ugrik be, hogy egy ilyen egyszerű kaja is milyen nagyon finom lehet. Mondom én: SIMPLE THE BEST!

Fóliában sült paradicsomos-sajtos csirkemell

A fóliában sütés nagyon hasznos, mert irtó gyorsan megsül benne a hús, olyan mintha egy mini kukta lenne.

Szóval a csirkemelleket besóztam, beborsoztam. A fóliából nagyobb darabokat tépkedtem.( Akkorák legyenek, hogy miután belecsomagoltuk a húst, jól bele lehessen bugyolálni és a tetején összetekerni.)

A fóliadarabokra vajat tettem ( egy teáskanálnyit), ha nincs olaj is jó és rápakoltam a húsokat. Betekertem őket és a batyukat tepsire helyezve sütőben puhára sütöttem. Csirkemellnél ez kb. fél óra.

Ha már puha szétnyitom a fóliát, hogy piruljon is a hús és teszek rá karikára vágott paradicsomot és bőven megszórom sajttal, vagy akár szeletben is rá lehet tenni. Visszadugom a sütőbe még kb. 20 percre, azután késznek nyilvánítom.

Köretnek jöhet mellé rizs, krumpli, saláta. Én csak úgy magában falatoztam és így sem találtam benne semmi kivetnivalót.

Nincsenek megjegyzések: