2008. július 6., vasárnap

Túrós kókuszgolyók


Hát-mint azt látjátok is- mostanában kicsit hanyagolva van a blogom. Mentségemre szolgáljon, hogy a konyha terén sem éppen most élem kreatívitásom csúcspontjait. Ez a túrós kókuszgolyó néven futó, raffaello utánzat a múlt hétvégi, iskolai jótékonysági batyusbálra készült. A túróból lepényt akartam gyártani, csak menet közben rájöttem, hogy már nem lesz időm megsütni, úgyhogy átlényegült golyóbisokká. Amíg én fürödtem az Uram gömbölygette és hempergette őket. A fehéreket kókuszreszelékbe, a barnákat kakaóporba. (eredetileg cukrozatlanba gondoltam, de a ház ura szerint az ízetlen,úgyhogy maradtunk a Nesquiknél és ráfogtuk a nyuszira)

Túrós kókuszgolyó

25 dkg túrót 20 dkg porcukorral,1 cs. van. cukorral elkeverek és állni hagyom.Amikor levet enged hozzákeverek kb. 15-20 dkg kókuszreszeléket.Kis golyókat formázok és kókuszreszelékben meghempergetem. A közepébe mandulát raktunk, de lehet mogyorót is.

Finom!

Nincsenek megjegyzések: