2008. július 24., csütörtök

Könyvajánló: Farsang Erika: Chili és csokoládé


Nem igazán júliushoz illő az időjárás. Esik, fúj a szél és bizony elkel a zokni..... Én mégsem bánom ezt olyan nagyon. Jólesik a kánikula után egy kis erőgyűjtés, begubózás. Pont ezért szeretem az őszt is. Még nincs túl hideg, már nincs túl meleg. Ez való nekem. Ilyenkor lehet csak igazán jól bevackolódva nézni a Szex és New York, Szívek szállodája és Jóbarátok összest. És olvasni egy kényelmes fotelba kuporodva és néha ki-kipillantva az ablakon megállapítani, milyen jó dolgunk is van.

Írtam már ezeken az oldalakon Farsang Erika könyveiről és végre, a Szuperanyu, valamint a Szuperanyu újra száguld után itt a harmadik kötet is: a Chili és csokoládé.

A tematika, a téma mit sem változott: a rövid írások a vele és családjával történő dolgokról szólnak, de olyan élvezetes, olvasmányos stílusban, amitől ez a beszédregénynek titulált mű, egyszerűen letehetetlenné válik.

Másfél nap alatt olvastam ki, de csak azért mert tartalékoltam, hogy tovább tartson, mert különben képes lettem volna együltő helyemben átrágni magam mind a 223 oldalon.

A történetek, lendületesek, magukkal ragadóak. Márpedig aki valaha is próbált megfogalmazni egy történetet, az tudja, hogy bizony ez a legnehezebb, úgy megírni egy sztorit, hogy az ne legyen erőltetett, hanem pont ellenkezőleg könnyed, olvasmányos, lebilincselő. Farsang Erikának ez eddig háromból háromszor sikerült.

Ui1: ha végetérnek a borús napok, ennek a könyvnek bátran szorítsatok helyet a nyaralós csomagban is. Garantált kikapcsolódást jelent.

Ui2: a könyv címe és borítója szerintem gyönyörű és találó, a legjobb az eddigi 3 közül

Ui3: a következő bejegyzésemben megosztom veletek Szuperanyu szuper sós süti receptjét.

Nincsenek megjegyzések: