2008. július 24., csütörtök

Anyák napi gasztroajándék 4. - Csokoládés tallérok


Van máááásik- szólt az örökzöld bohóctréfa. Én is így vagyok vele, még mindig van máááásik.... No, nem egy újabb hangszer, csak egy újabb süti alappor. Az alapreceptet már többször sütöttem és még engem- notórius csokissütinemevőt- is levett a lábamról. Az eredeti receptúra Stahl Judittól származik, azt hiszem a narancssárga 35 perces receptes könyvében található.

Csokoládés tallérok

Ami az üvegbe került:

15 dkg liszt

fél teáskanál szódabikarbóna

15 dkg kristálycukor

negyed teáskanál őrölt fahéj

1 evőkanál cukrozatlan kakaópor

10-15 dkg apróra vágott tej-ét-fehér csoki. Ez tetszőlegesen változtatható, ízlés szerint. Én most tej-és fehércsokit tettem bele vegyesen.

( a hozzá csatolt útmutatóban szerepeljen, hogy 10 dkg puha margarint keverjünk habosra 1 tojással, majd adjuk hozzá a keverékünket. Utána diónyi gombócokat formáljunk a tésztából és egymástól kb. 4 cm távolságra tegyük le őket a tepsibe. 12-13 perc alatt megsül)

Nincsenek megjegyzések: