2008. március 2., vasárnap

Recepttár a blogíró kollegák és kolleganők tollaiból 3. rész



A képet az nlc képeslapküldő oldaláról vettem kölcsön.

A tegnap este kicsit máshogy alakult, de íme az ígért folytatás. Itt találod az első és második fejezetet.

1. Rita kincses konyhájában találtam rá ismét a gulyáskrémes makarónira. A Stahl könyv nekem is megvan, de mindig elfelejtem, hogy milyen régen ki akarom belőle ezt próbálni. No majd most.

2. A desszert eu receptversenyén találtam ezt az almás-erdei gyümölcsös morzsasüti ( Crumble ) receptet. Sörös Szilvia receptje. Nálam tuti befutó.

3.A múltkori reszelt túrós kudarcomat igyekszem orvosolni Szabados Alida- szintén desszert eu-s receptjével.

4. Habos-diós rolni Éva receptje szintén a fent említett oldalról

5. Kurucz Renáta kardinális receptje

6.Házi francia krémes from desszert eu F.-né Weisz Zsófia

7. Nigella ihlette citromos tejberizshab Juc blogjáról

8. Phzs Vkf III. fordulós pályamunkája a Sajtos papucs valószínűleg a húsvéti asztalra kerül nálunk.

9.Fűszerkert ajándék csokis sütije

10. Mamihami ropogós műzlijét ajándékba akarom elkészíteni

11. Bodza sajtos-petrezselymes és májas vajkrémje nálam tuti befutó

Innentől Snöcy receptjei következnek-nemrég találtam a blogjára és szuper dolgokat fedeztem fel nála-muszáj ide kijegyeznem őket, különben tuti elfelejtkezem róluk. Szóvak indul a Snöcy maraton.

- virágos keksztekercs

- hóemberek raffaeloból

- sajtkrémes pogácsa

- újévi tésztamalackák

- eperfagyi fagyigép nélkül

- cipóban sült csülök

- epres gyümölcsrizskoszorú

- tiramisutorta

- epres-tejszínes túróhasáb

- virágos keksz

Hát egyenlőre ennyi, a könyvjelzőm kiürült (persze csak átmenetileg). Még valami, érdekes megfigyelés volt, hogy jónéhány olyan receptet is bejelöltem még anno, amit most újra olvasva már nem is értettem, miért gondoltam, hogy ezt majd én egyszer megsütöm-főzőm. Azok mentek rögtön a virtuális kukába. Azért furcsa, mert nem egy-kettő ilyen volt, hanem legalább 10. Szép vasárnapot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: