2008. december 18., csütörtök

A gyümölcsös-csokis bonbon új ruhája



Minekutána túl gyorsan akartam kiszedni a friss bonbonokat, néhányat sikerült összetörnöm-zúznom. Persze az ízükön ez semmit sem változtatott, mégis napokig ott árválkodtak a hűtőben egy tányéron, míg a többiek seperc alatt elfogytak. Ekkor jutott eszembe, hogy valamelyik újságban (talán a Nők Lapja Konyhában) , a gasztroajándékok között láttam egy csokis kanál ötletet. Nosza, a törmelék csokikhoz, raktam egy kevés vajat, mikróban felolvasztottam, azután pedig kanalakat mártogattam bele. Ha nem tapadt rá elsőre elegendő mennyiség, akkor némi hűtőben dermesztés után, újabb mártogatás következett, majd újabb hűtőtúra.

A kész kanalakkal forró tejet kavargatva, isteni finom forró csokit kapunk. Attól függ mekkora a kanalunk, de egy kanál kb. 1dl tejet tesz jó csokissá. (persze ízlés kérdése, ki mennyire szereti édesen-csokisan)

Celofánba csomagolva gasztroajándéknak is adható.

Nincsenek megjegyzések: