2008. december 20., szombat

Benne vagyok a Wellnessben!

A "Soha ne mondd, hogy soha"- alaptézis újra bizonyítást nyert. Ugyanis benne vagyok a Wellness magazinban. Ha valaha is felmerül a kérdés, hogy melyik újságban nem fogok soha, semmilyen módon szerepelni, akkor bizony ez dobogós lett volna. No persze most sem sportteljesítménnyel vagy valami überszuper fogyókúra-projecttel kerültem bele, hanem a gasztroblogokat ajánló cikkükkel kapcsolatosan. És nagyon meglepődtem, és nagyon-nagyon örültem-örülök neki. Persze először felmerült bennem, hogy mivel a lapot a Sanoma adja ki és a nlc is hozzá tartozik, csupán csak némi önreklámról lehet szó, de azután hamar megnyugodtam, ugyanis mindenféle blogszolgáltatónál irogató kollega és kolleganő bekerült a válogatásba. És tényleg örülök, hogy olyan nagy és komoly, profi blogolók mellett, mint Fűszeres Eszter vagy éppen Dolce vita, az én kis szerény blogom is felkeltette a szerkesztők figyelmét. Köszönöm nekik és persze mindenkinek, aki olvas. Ja, és különösen köszönöm Áginak, aki felhívta a cikkre a figyelmemet.

Nincsenek megjegyzések: