2008. november 29., szombat

Bonbon 2. - Vajkaramellás bonbonok


Ízbolygótól származik ez a vajkaramellás bonbon. Mivel Jani imádja a karamella mindkét fajtáját, (vaj, tej) egyértelmű volt, hogy a bonbongyártásból ez nem maradhat ki. Az én általam prezentált bonbon, teljesen máshogy néz ki, mint Ízbolygó fényképén.Az övé szárazabbnak, keményebbnek tűnik. Lehet persze, hogy ennek az az oka, hogy ő profi fényképeket készít, vagy másfajta kekszet használ. (én sima darált háztartásit raktam bele) De azért, ha őszinte akarok lenni, mégiscsak az a legvalószínűbb ok , hogy míg ő egy éjszakát hagyta dermedni, én - engedve a nyomásnak- már 1 óra hossza múlva kiszedtem őket a formából. ( ez sajnos a formájukon is némiképp nyomot hagyott) A másnap reggelt jóformán- egy-két hírmondótól eltekintve- meg sem érték.
Recept eredetiben Ízbolygónál, nem másolom át, mert semmit sem változtattam rajta, mindent úgy csináltam ahogy ő írta.

1 megjegyzés:

Lisbeth írta...

szomorú vagyok mert a link már nem él :( pedig nagyon incsifincsinek tűnnek n_n