2007. szeptember 16., vasárnap

Saslik



Nyár, meleg, grillpartik... A saslik, mint olyan régóta foglalkoztatott, de a megvalósítás mindig csak váratott magára. Egészen addig amíg meg nem láttam néhány hete a boltban azokat a kis helyes bambuszpálcikákat. (Kb. 50-60 db van benne és 249 ft) Persze a dolog simán működött volna hurkapálcikával is, de én kivártam a megfelelő pillanatot.

A recept hozzá nagyon egyszerű: ki mit szeret. Amit én tettem rá: krumpli ( előtte nap héjában kicsit megfőztem,de nem teljesen puhára, mert akkor nem lehet felhúzni), paradicsom, paprika (sima tv), uborka, cukkini, lilahagyma, virsli és csirkemell-kockák ( ezeket előtte 2 órával bepácoltam)

Amit még el tudok képzelni: csemegekukorica, kolbász, pritaminpaprika stb. stb. a sor szinte végtelen.

Amikor kész volt a felfűzés, akkor a csirkemell pácával megkenegettem a zöldségeket is. Ahogy összesülnek az ízek, tuti finom kaja.

Én már követtem el azt a szentségtörést is, hogy sima sütőben, egy tepsi fölé fektetve sütöttem meg őket. Úgy is finom volt, de persze a grill ad neki egy plusz ízlöketet.

Nincsenek megjegyzések: