2019. július 14., vasárnap

Lecsós-csirkés krumpli (6.)

Hú, ez az utóbbi idők egy legfinomabb újdonsága volt. Az ötletet Fatimapankától kaptam, aki egy padlizsános lecsót töltött krumpliba.
Itt megnézhetitek videón:https://www.youtube.com/watch?v=phe_auqMb14
 Itt pedig blogbejegyzésben: https://yamainthekitchen.wordpress.com/2017/10/31/padlizsanos-lecso-krumpliban/
 Én ezt most egy kicsit leegyszerűsítettem, átszabtam és raktam bele némi húst is, és így már nem lett vegán, de így is nagyon finom lett. Üveges lecsóból készítettem, nyilván lehet hagyományosból is, de ez most az extra, turbó verzió volt.

  Lecsós-csirkés krumpli


Hozzávalók: 
- egy fél csirkemell felkockázva 
- egy üveges lecsó 
- olaj
 - kb. fél-1 kg krumpli 
- egy fél cukkini (azért csak ennyi, mert nekem most ennyi volt otthon)

 Elkészítés:

 1. A krumplikat megfőzzük héjában, majd megpucoljuk őket és vastag szeletekre vágva egy sütőtálba tesszük.
   2. Amíg a krumplik főznek elkészítjük a lecsós ragunkan: a kockára vágott csirkemellet  kevés olajon lepirítjuk,sózzuk, borsozzuk, majd kicsit vízzel felöntve puhára főzzük. Ha kész, mehet rá a lecsó és bele a felkockázott cukkini. Ezekkel együtt még pár percig összerottyantjuk és kész is.
 3. A krumpliágyra rásimítjuk a lecsós ragunkat, majd sütőbe toljuk és kb. 10-15 perc alatt összesütjük. 

 Finom, kiadós egytálétel, amit igazából lehet cifrázni még más zöldséggekkel, kinek-kinek az ízlése szerint.

Nincsenek megjegyzések: