2009. szeptember 6., vasárnap

Tadadadaaaam.....- tiramisu házi mascarponéból


Zengtem már ódát ezeken az oldalakon Wise Lady blogjáról és a házi készítésű krémsajtjáról. Persze szkeptikusan álltam először a dologhoz, de miután kipróbáltam- lenyűgőzödtem. Jelentem a dolog működik. 2 nagydobozos tejfölből (ár nemakciósan 169 Ft/ db) lett közel fél kilónyi krémsajtom. Szóval még ha az olcsóbb Lidlis mascarponét is vesszük, akkor is majdnem harmadárban megvan az sk készített termékünk.
Azóta már többször is készítettem, ma tiramisuvá lényegült át és szóróm az igét rendületlenül, minden ismerősnek, aki akarja, aki nem, mostanában bizony a házi krémsajt készítéséről hallhat tőlem előadást.:)


Tiramisu receptem itt, annyi a változás, hogy poharakba, kelyhekbe rétegzem őket.


Nincsenek megjegyzések: