2009. augusztus 20., csütörtök

Mogyorós csokival töltött mogyorós tallérok


Bevallom sokat gondolkodtam azon, hogy feltegyem-e ide ezeket az aprósütiket. Még júliusban készültek anyu névnapjára. Előtte már régen kinéztem Fahéj és feta blogjáról, csak a megfelelő alkalomra vártam az elkészítésével. A sütik közül végül ez fogyott el legelőször. Hogy mégis miért gondolkodtam a publikálásán? Mert a végeredmény teljesen más lett mint amit elképzeltem. Hozzáteszem ez teljesen az én saram,hiszen Fahéj írta,hogy folyós a krém és így nyáron csak hűtőben tárolható. Ráadásul a tallérjaim sem sikerültek olyan szépen, mint ahogy azt vártam és mivel nem vagyok a habcsókok feltétlen rajongója nekem (hangsúlyozom csak nekem nem jött be a belül kissé ragacsos tallér). Az is lehet, hogy nem sütöttem őket elég ideig. Nem tudom. De mondom ennek ellenére hatalmas sikert arattak, én pedig gyűjtöm a lelkierőt az ismétléshez.

Itt találod a receptet és az enyémnél sokszor szebb képeket.

Nincsenek megjegyzések: