2012. július 1., vasárnap

Blogajánló- UFFBLOG

Könyvajánló után blogajánló. (Lassan már főzni vagy sütni sem ártana valamit :)) Amiért most bejelentkeztem, az igazándiból nem is egy hagyományos értelemben vett gasztroblog. A receptek ugyanis nem írásos formában érkeznek, hanem videók formájában. Akik pedig mindezt prezentálják: Galambos Dorina- tudjátok az első Megasztár egyik énekese és a barátnője Péterfi-Nagy Évi. A felvételek otthoni körülmények között készülnek, nincs profi megvilágítás, eszközök stb. Ennek ellenére a  receptek,  habár nem puccosak, hanem  egyszerűek, háziasak mégis gusztusosak. Egy múlt heti fókuszos vagy reflektoros riportban figyeltem fel rájuk és habár a blog neve nem lett kimondva, a kötényükről leolvastam az uff feliratot és google barátunk segítségével pikk-pakk meg is találtam őket. Azóta már megnéztem pár videót és nekem kifejezetten tetszik amit csinálnak. Ezért gondoltam, hogy írok pár sort róluk, hiszen ebben a piros riasztásos hőségben, van idő a szobában hűsölés közben  főzős videókat nézegetni, aztán ha majd lehűl az idő, akkor beizzíthatjuk a sütőt is.

A blog neve uff- az UNOKÁINK IS FŐZNI FOGJÁK - szlogen rövidítve. Szerintem nagyon kreatív blogcím.


Ahol pedig megtalálhatjátok őket:  www. uffblog.hu

Itt pedig a riport, amiben felfigyeltem rájuk: Reflektor riport az uffblogról


Nincsenek megjegyzések: