2009. február 2., hétfő

Függőségeim.....


Egy újabb körkérdés, köszönet érte ezúton Citromfűnek. Legalább rákényszerít, hogy kibújjak kicsit a csigaházamból.

Először- akárcsak másoknak- nekem is a legismertebb dolgok jutottak eszembe kávé és cigaretta. Nos- szerencsére- egyikkel sem élek. Utóbbinak még a szagát sem bírom, kávézni sem szoktam (ennek ellenére nemrégiben szert tettem egy csecse kis kávésbögrére :)

Azért jobban végiggondolva akad mégis 5 olyan dolog, ami "fogságban tart" és hiánya kellemetlen érzést okoz.

zöld tea- csak natúron iszom, annyira rászoktam, hogy tényleg kifejezetten elvonási tüneteim lesznek, ha véletlenül elfogy ( nemigen szokott, mert figyelem a készletet és ha csökken újratöltöm)

internet, blogolvasás- napi rutin a kedvencek végiglátogatása, egy időben csak a gasztroszférára korlátozódott, ma már nagyon sok kedvenc énblogot is olvasok

olvasás evés közben, fürdés közben, elalvás előtt- tudom, hogy evés közben olvasni kifejezetten rossz szokás, mégis nekem nagyon jól esik, a többi szintúgy

újságvásárlás- vannak megszokott napi, heti, havi lapjaim, amiket mindig megveszek, sokszor csak egy-egy kedvenc rovat vagy szerző miatt

olajos magvak- na erre is rá lehet ám kattani, időnként mániákusan rágcsálok, szinte mindegy, hogy mogyoró, mandula, napraforgómag, tökmag, dió vagy kesudió, csak olajos mag legyen. Nem tudom ki, hogy van vele, de én amíg látom vagy nem vagyok már rosszul tőle, addig rájárok.

Nem tudom hány embernek kell továbbadni!? Én azért kíváncsi lennék, hogy Ildinkó és Tina miktől függenek?

Nincsenek megjegyzések: