2022. augusztus 10., szerda

Mozzarellás, koktélparadicsomos csirkemell

Egy gyors, egyszerű finomság, ami akár a diétába is beilleszthető. Én egy nagyon alap verziót készítettem, de aki szeretné rakhat még hozzá kapribogyót vagy a paradicsomok alá vörös-és fokhagymát, esetleg petrezselyem helyett friss bazsalikomot.  Nem a leglátványosabb, legmutatósabb étel, cserébe viszont nagyon finom. 



Mozzarellás, koktélparadicsomos csirkemell


Hozzávalók:

- csirkemell szeletek

- koktélparadicsom (szerintem lehet sima is, kis darabokra vágva)

- mozzarella

- só, bors


Elkészítés:

1. A csirkemellet felszeleteljük, sózzuk-borsozzuk és kevés olajon elősütjük őket.  Egy sütőtálba tesszük őket, egymás mellé. 

2. A paradicsomat feldaraboljuk és szintén kevés olajon enyhén megfonnyasztjuk. Ehhez is mehet só, bors és petrezselyem. 

3. A megfonnyasztott paradicsomokat ráhalmozzuk a csirkemellekre, majd rápakoljuk a felkarikázott, tépkedett mozzarellát. 

4. Sütőben kb. 220 fokon 15-20 perc alatt jól összesütjük. (figyeljük közben, hogy mikor jó, mert minden sütő más)

5. Én rizzsel ettem, de jól illik hozzá a kuszkusz és a bulgur is. 

Nincsenek megjegyzések: