2021. május 23., vasárnap

Petrezselymes mascarponéval töltött csirkemell baconbe tekerve

Ez egy kevés hozzávalós, gyors, egyszerű, de nagyon finom és a fűszerezéssel sokféleképpen variálható recept. Nekem ez a kedvencem. 



Petrezselymes mascarponéval töltött csirkemell baconbe tekerve

Hozzávalók: 

-  fél kiló csirkemell

- fél csomag bacon

-  fél doboz mascarpone

- aprított petrezselyem

- só, bors


Elkészítés: 

1. A csirkemellet felszeleteljük, kicsit megklopfoljuk ( ne nagyon), meglapogatjuk, hogy fel tudjuk tekerni. 

2. Enyhén sózzuk (a bacon miatt óvatosan) és borsozzuk.

3. Elkészítjük a mascarponés kencénket: a krémsajtot összekeverjük a nagy adag petrezselyemmel, sóval (óvatosan) és borssal. Ha valaki szeretne tehet bele fokhagymát vagy más fűszereket is. Ízlés szerint. 

3. A bacont (szeletenként én 1 darabot használtam) lefektetjük, jön rá a csirkemell, a hozzánk közelebb eső sarkában rakunk egy nagy adag tölteléket, majd feltekerjük.

4. A tekercseket sütőtálba fektetjük és először alacsony hőfokon átsütjük. Mikor már kész, emeljük meg a hőfokot, hogy a bacon is megpiruljon, de vigyázzunk ne szárítsuk nagyon ki.

5. Én rizzsel és ecetes fejes salátával tálaltam. 

Nincsenek megjegyzések: