2010. január 3., vasárnap

Sajttal töltött sonkaszeletek rántva


Nos kezdjük az új évet egy fantasztikus recepttel. Recepttel?! A csudát! Ez nem is recept, de nálunk jött, látott, győzött és mindent vitt.

Fogsz két szelet sonkát- amelyiket szeretedet vagy éppen kapsz a boltban- lehet ez csirkemell, uzsonna, pizza vagy gépsonka- szóval bármilyen. Olyannyira bármilyen, hogy Janinak a Pick chillis párizsijából készül.

Szóval a két szelet sonka vagy felvágott közé beraksz egy szelet sajtot. ( ha olyan szerencsés vagy, hogy vágnak neked vékony szeleteket a boltban, akkor azt, ha nem te gyártasz egy éles késsel)

Ha elkészültek a "sonkás-sajtos" szendvicseid, akkor bepanírozod őket, pont úgy ahogy a rántott húsnál: liszt-tojás-zsemlemorzsa.

Ezekután forró olajban kisütöd őket. HMMMM....

Komolyan mondom fantasztikus, olyan az íze mintha csirkemellet ennél. Teljesen rá lehet kattanni. Eheted salátával, vagy bármilyen körettel- rizs, krumpli. Bár olyan laktató, hogy önmagában is megállja a helyét.

!- Nem tesz jót neki, ha előre bepanírozod, mert átázik a bundája. És nem, akármilyen hihetetlen, nem folyik ki belőle a sajt.

!- Az olaj tényleg forró legyen, és ne kislángon süsd, mert akkor magába szívja az olajat.

Ui: igen jól látjátok a két kép közti különbséget, most jöttem rá, hogy mások képei miért olyan tökéletesek. Rátaláltam egy képszerkesztő programra. Nos az eredmény szembetűnő, gondolom nem kérdés melyik az eredeti és a kissé feltuningolt kép?

2 megjegyzés:

Andi írta...

Hú ez Nálunk is vinne mindent!!!

Kiskukta írta...

Szia! Én is körülnéztem nálad, és tetszik a bogod! Hogy hol voltam eddig, hát nemrég van netünk, ezért nem is tudtam, hogy van ilyen,hogy blog, mikor rájöttem kb szűk fél évre rá elkezdtem írni, és most már jó fél éve írom. Hogy meddig, nem tudom, meglátom, amíg kedvem lesz hozzá.
Jólestek a szavaid, köszi szépen!