2020. július 12., vasárnap

Grillezett camambertes és paradicsomos szendvics (7.)

Egyszerű, gyors és nagyon finom. A nyári forróságban nettó 5 perc alatt elkészül és nem terheli meg a gyomrot. Ki lehet egészíteni még pár szelet sonkával is, én most a nagy melegben nem kívántam bele a húst.

Grillezett camambertes és paradicsomos szendvics

- 2 hamburger zsemle (én előre csomagoltat használtam)
- 1 paradicsom
- 1 camambert sajt

Elkészítés:

1. Egy grillserpenyőben ( vagy akár kontaktgrillen) pirítsátok meg a kettévágott hamburgerzsemlék mindkét oldalát!

2. A paradicsomot karikázzátok fel!

3. A camambert sajtot vágjátok ketté és azt is grillezzétek meg! ( azon az oldalán ahol a vágási felület van csak rövid ideig süssétek, mert hamar megolvad)

4. Végül jöjjön az összerakás: zsemle - paradicsom- és a lágy olvadt sajt- zsemle teteje

Ennyi! Reggelire, ebédre, vacsorára bármikor tökéletes!

Ha tesztek bele sonkát, azt is grillezétek meg.
Én a paradicsomot nem szoktam meggrillezni, de aki szereti, azt is megteheti.

Nincsenek megjegyzések: