2019. augusztus 8., csütörtök

Fetával és paradicsommal sült csirkemell (10.)

   Véleményem szerint a jelenleg kapható receptújságok közül a leginkább használható a Nők Lapja Konyha. Elég sokfélét vásároltam már próbaszerűen, de sajnos gyakran egy számomra hasznos receptet sem találtam bennük. A Nők Lapja Konyhájában viszont minimum 5-öt biztos, hogy mindig bejelölök magamnak. Azokra az oldalakra, amelyek szimpatikusak kis színes jelölőket ragasztgatok és így később is könnyen vissza tudom nézni, hogy hol találtam valami elkészítésre érdemeset. Ezt a receptötletet is onnan vettem, igaz én kihagytam belőle a kaprot, mert nem szeretem, de így is finom volt.

Fetával és paradicsommal sült csirkemell

Hozzávalók:

- kb. 80 dkg csirkemell
- 20 dkg feta sajt
- kb. 8-10 koktélparadicsom


Elkészítés:

1. A csirkemellből szeleteket vágunk ( ne legyenek túl vékonyak, mert akkor könnyen ki fognak száradni), sózzuk, borsozzuk őket, majd kevés olajon, serpenyőben mindkét oldalukat kb. 3-3 perc alatt süssük őket elő.

2. A feta sajtot kisebb kockákra feldaraboljuk, a koktélparadicsomokat negyedeljük és egy keverőtálban összekeverjük őket. Megszórjuk kevés borssal.

3. Az elősütött hússzeleteket kivajazott/kiolajozott tepsibe/sütőtálba helyezzük szorosan egymás mellé, majd a sajtos-paradicsomos keverékünket ráhalmozzuk.

4. Előmelegített sütőben (180 C fok) megsütjük kb. 8-10 perc alatt.

5. Párolt vagy főtt rizzsel tálaljuk. ( a rizst óvatosan sózzuk, hiszen a feta elég sós, nehogy a kettő együtt túl sós legyen-inkább utólag korrigáljuk az ízeket)

+ tipp: én a kimaradt sajtos-paradicsomos kevercset pirítóssal megettem vacsorára.

Nincsenek megjegyzések: