2010. február 7., vasárnap

Tejszínes-póréhagymás csirkemellragu


Elkészült a Válságkonyhás-Maris féle csirkemellragu és nagyon finom lett.

Így készült:

- Egy tenyérnyi csirkemellet felkockáztam, sóztam, borsoztam és kevés olajon fehéredésig pirítottam.

- Egy póréhagymát karikára vágtam és a húskockákhoz dobtam, majd felöntöttem egy fél pohárnyi vízzel és lefedve pároltam tovább.

(közben egyszer még pótoltam a vizet, mert még nem volt a hús elég puha, a hagyma meg eléggé le akart égni)

- Amikor a hús megpuhult felöntöttem tejszínnel (nem volt 1-1, 5 dl-nél több) és átforraltam vele, de csak annyira, hogy ne legyen túl sűrű.

- Kóstoltam, ilyenkor lehet még korrigálni a sót, borsot.

- Krumplipürével ettem (amit a vacsoracsatában Győzikétől látott módon tejszínnel csináltam és csudafinom lett), de rizs vagy tészta is illik hozzá.

Gyors fejszámolást végeztem, a kétadagra való ragu kb. 450 Ft-ból jött ki- a krumplipürével együtt, pedig azt nem is ehhez készítettem. Szóval egy adagnyi 225 Ft- szerintem ez nagyon jó ár- olyan válságkonyhás.

1 megjegyzés:

Babi néni írta...

:o)

Köszönjük szépen az ajánlót! :o)