2009. január 13., kedd

B.Ú.É.K 2009.


Kicsit megkésve ugyan, de kívánok mindenkinek nagy-nagy szeretettel Boldog Új Évet! Behavaztak a vizsgák (18 db egészen pontosan, ebből 5 múlt pénteken és tegnap volt), de vége, áprilisig most "leteszem a lantot". Az az igazság, hogy a karácsonyt kivéve, nem nagyon főztem-sütöttem a vizsgaidőszakban. Bevallom mostmár hiányzik is. A májkrémes zsemle kontra felvágottas kifli egy idő után nagyon unalmas tud lenni. Tegnap (kénytelen-kelletlen) azért már felvettem a ritmust, ugyanis az Uram ma tartotta a cégnél a névnapi buliját. Először hétfőn akarta, de mikor felhívtam a figyelmét, hogy 3 vizsgára kell készüljen, nagy kegyesen (mert pasit választani tudni kell!!!!!) áttette keddre. Így este hattól 5 féle süteményt gyártottam le. Újításokra persze nem volt időm, se kedvem. Maradtak a bevált kedvencek: üdítős-túrós süti, joghurttorta, nutellás kókuszgolyó, kozáksapka, gyümölcstorta. (most nézem, hogy ez a fajta joghurttorta még nem szerepelt itt, de nincs róla fénykép, majd pótlom)

Szóval igyekszem felvenni a ritmust, mindjárt kezdem is a Snöcy által gurított könyves hógolyóval. Ezúton is köszönöm Neki, hogy gondolt rám. Szóval a 2009-es Maszatkonyha-idényt ezennel megnyitom.

Nincsenek megjegyzések: